Falling Short ~ Johnny King Buck

skrevet Av: Dean Hulce

Først Publisert i februar 2018.

Romerne 3:23 ~ for Alle har syndet Og falt uten ære For Gud.

Åpningsdagen er en veldig spesiell dag for en jeger. Det er bare ett problem med denne dagen, det kommer bare en gang i året. Søvn kommer vanskelig for unge jegere natten før den magiske morgenen. Som en yngre mann var jeg vanligvis den første opp om morgenen og få alt klart til å gå før noen andre rørt… ikke så mye lenger.

Men Johnny King var opp tidlig For Wisconsin åpningsdagen i 2016. Jeg er sikker på at han hadde drømt om en mulig stor bukk den morgenen, men selv i sine villeste drømmer kunne han ikke ha drømt hvordan den morgenen ville ende.

etter en sen start og kort tid i hjortestativet, samlet familien seg for å kjøre og forsøke å presse ut en bukk. Johnny var en stander og tok sin plass mot en kraftstang, hvor han hadde en god utsikt over hjort som kunne bli presset mot ham. Så snart han fikk komfortabel, han så en stor bukk flytte tilbake i skogen, men han hadde ingen sjanse for et skudd. Kort tid senere pengene kom tilbake gjennom Og Johnny fikk et skudd av. Det tok en stund og en lomme full av ammunisjon, Men Johnny til slutt hevdet sin premie … en verdensklasse whitetail.

denne bukken har alt, høyde, bredde, masse, mange lange tinder, og det ble først scoret som en potensiell ny verdensrekord. For et trofe. Men vent litt. For at en bukk av denne klassen skulle bli kronet KONGE av alle typiske whitetails, måtte den bli scoret av et panel på tre Boone og Crockett scorers. Disse scorers besluttet at en tine fra buck var ikke typisk i at det ble ansett å dele en base med en annen tine.

Nå kan du ikke ta noe bort fra størrelsen hvis denne pengene. Det er absolutt en i mange millioner…. Men for rekordboken ble det funnet mangler i det som trengs for å være verdensrekorden.

Johnny King Buck er et fint eksempel på alle mennesker. Vi kan se bra ut på utsiden. Vi kan til og med betraktes som noe veldig spesielt av dagens verden. Men vi mangler alle en ting å kreve en plass I rekordboken, Guds rekordbok, Livets Bok. Vi er alle født inn i en syndig verden og med en syndig natur. Vi måler bare ikke opp.

verset ovenfor sier at vi alle har syndet og kommet til kort. Vi vil aldri gjøre Det inn I Guds rekordbok på vår egen. Men det er gode nyheter. 3 kapitler senere i Romerbrevet i vers 23 i kapittel 6 leser vi «syndens lønn (som ble nevnt i 3:23) er døden…» MEN (jeg elsker det ordet her). «Guds gave er evig liv Gjennom Jesus Kristus»

Johnny Kings buck kan ikke forandre seg og vil dessverre aldri ta det mange anser for å være hans rettmessige plass i rekordbøkene… men du og jeg kan. Du ser at vi har noen som gikk inn i vårt sted og tok straffen for våre synder, som gjorde det mulig for våre navn å bli funnet I Guds opptegnelsesbok.

Du ser At Jesus var «gaven» skrevet om I Romers 6: 23. Det fantastiske som de fleste av Oss aldri innser er at å bli og sønn Eller datter Av Gud, alt vi trenger å gjøre er å tro. Tro At Gud sendte Sin Sønn Jesus til jorden for å betale den prisen for vår synd, da han døde på korset… tro At Han stod opp igjen 3 dager senere, slik at når vi dør, kan vi også stige og møte Ham i himmelen for å leve evig.

Så…. Står ditt navn I guds bok? Vet du sikkert? Har Du fortalt Ham at du tror og har akseptert hans gave? Hvis du ikke har det, hva venter du på. Det er gratis. Og i motsetning Til Johnny King Buck, vil du aldri igjen bli funnet som noe mindre enn perfekt, vil hver synd du har begått før eller etter det øyeblikket bli vasket bort. Hvis du har, er poengsummen din nå høy nok til Å bli funnet I Guds rekordbok Av Livet. Poengsummen din har ikke falt kort.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.