Anmeldelse :Korean Air Prestige Class,Seoul Til Manila

Etter en kort lay over I Incheon og et raskt besøk til Korean Air Prestige Lounge var det på tide å gå ombord på flyet mitt. Da jeg kom til gate 10, Var Boeing 777 bundet til Manila allerede halvveis gjennom ombordstigning, og det var ingen i kø på first class/business class gate.

den store delen Om Incheon flyplass er økonomi og Sky Team elite-kunder har en ombordstigningsdør og First, Business og Sky Team Elite Plus-kunder har en egen ombordstigningsdør. I motsetning TIL DE FLESTE amerikanske flyplasser hvor Det er samme dør og agent, Tilbyr Incheon airport (og koreansk flyselskap) to agenter og to separate linjer, lett 10 meter fra hverandre, noe som gjør det veldig klart og enkelt å gå ombord på flyet for flyselskapene mest elite hyppige flyger og de som sitter i forretnings-og førsteklasses hytter.

jeg gikk ombord på flyet (dual jet bridge) og gikk inn i førsteklasses hytte. Ærlig talt skjønte jeg ikke engang at det var en førsteklasses hytte for det så nesten 100% identisk med business class-hytta på denne jet. I tillegg var det bare to rader og setene ble satt opp i en 2x2x2 satt opp, så selv i første klasse kan du bli fanget mot vinduet. Jeg fortsatte å rad 8 og satte meg ned i vinduet mitt sete. Ved første sitte ned så setets første det samme Som B747 jeg fløy fra LAX TIL ICN. Jeg innså at det ikke var et flatt sengesete, men i stedet et vinklet flatt sete som På B747.

jeg var ikke så plaget av dette som jeg var PÅ LAX-ICN-flyet, for denne gangen
dette var bare en 3,5 timers flytur og vinkel lå flatt ER LANGT bedre enn et 3,5 timers business/førsteklasses sete på ET HVILKET SOM HELST AMERIKANSK flyselskap (Med mindre du flyr et inter Asia-fly På Delta Business Elite utstyrt fly). DEN eneste forskjellen mellom dette setet og B747 var TV-skjermen var dobbelt så stor som forrige fly og så ut som noe jeg ville ha i huset mitt hjemme. Måling 15.4 » og å være bare noen få meter foran meg følte meg enda større! Faktisk, dette setet ikke samsvarer med noe på Korean Air nettsiden for det hadde konfigurasjon Og vinkel som «Prestige Plus Sete», men baksiden av hvert sete OG TV-skjermen og AVOD av «Prestige Sleeper Sete»

Kort tid etter å ha satt seg ned, kom en veldig søt dukke som Flyvertinne og tilbød meg en drink, hun holdt et brett med et utvalg av musserende vin, guava eller appelsinjuice eller vann.

Jeg var veldig glad for Å se Musserende Vin tilbys på denne flyturen, siden det ikke var på min forrige flytur, så jeg ber hjalp meg til et glass sprudlende og noen ristede nøtter. Hun ble deretter fulgt av hennes klone tilbyr aviser på engelsk, Japansk, koreansk og Kinesisk. Jeg valgte Wall Street Journal (på engelsk). Kort tid etter min sete kompis kom til meg og som en hauk ser over hennes byttedyr, hun kom tilbake og tilby ham drikke service så vel. Hytta døren snart lukket og purser gikk gjennom hytta bukker og takke hver business class passasjer for deres tjeneste.

Om 25 minutter i fly Dukken FA var tilbake med hennes brett full av juice og vann og Purser var bak henne å ta bestillinger Til Frokost. Alternativene inkludert (beklager glemte å ta et bilde av menyen) koreansk grøt, Spinat Quiche Med Bacon, Eller Kinesisk stek med Biff. Jeg ba om den koreanske Grøten, som jeg senere angret på at quiche så og luktet mye bedre.

Frokost ble servert ca 1 time inn i flyturen etter en andre runde med drinker ble tilbudt.

mens jeg ventet på frokost strakte jeg meg ut i setet mitt, konfigurerte det på omtrent 100 forskjellige måter til jeg fant en komfortabel posisjon og begynte å se en film på min oversize TV-skjerm. Den beste delen av Korean air avod er det sjenerøse filmutvalget og mengden TV-programmering og musikk tilgjengelig for å lytte til. Når frokost kom jeg ble snart skuffet for frokost syntes å være den samme koreanske grøt de var å tilby i økonomi, bare innbilte seg i noen svin boller. Det var ikke dårlig, men det var ikke så bra heller. Men jeg er ikke en stor fan av ris, og å være en risgrøt fant jeg det tørt.

Etter frokost valgte Jeg Kaffe Og ba om Noen Baileys og de var veldig rask og effektiv om å bringe meg min drink. Jeg knapt ferdig med DET OG FA dukket opp fra ingensteds med en refill. Tjenesten var rask og effektiv, og jeg selv fant det underholdende at i stedet for å blande Mine Baileys for meg de plassert den i en petite cup (mer petite da resten av sine kopper) sammen med min kaffe.Dessert ble deretter servert: Frisk frukt-ikke noe spennende, men veldig frisk og deilig.

med ca 45 minutter av flyturen å gå, jeg ferdig med å se min film og deretter lytte til litt musikk mens du ser på kartet i bevegelse som vi gjorde vår vei inn I Manila-området. Kabin Tjenesten ble avviklet ca 35 minutter før landing. Da vi landet vi hadde noen fin utsikt over de fjerne åsene og shanty byene.

Mangel på privatliv på grunn av 2x3x2 kabin layout

Over alt dette var en flott flytur. Business class var veldig behagelig og servicen var god. Korean Air kunne virkelig forbedre sine frokost tilbud. Setet for et fly av denne lengden var mer enn tilstrekkelig. Men hytta ble konfigurert i en 2x3x2 lå ut og ville IKKE være behagelig hvis du ble sittende fast i midten av flyet og var omgitt av to fullstendig fremmed. Jeg håper bare at Korean Air følger hva de fleste flyruter gjør og konfigurerer sin brede kropps flykabin hvor hvert sete har midtgang i en sildbeinsmote.

Sete: 7/10-benrommet var romslig, vinkelflat var flott for bare 3,5 timer, TV-skjermen var flott, personvernet manglet og 2x3x2-konfigurasjonen er ok for kortdistanse ved ikke langdistanseoperasjoner. TV: 10/10-AVOD var veldig stor, til mange alternativer, flott farge og kontrast på skjermen

Setekontroll nær hodet når du legger ned

Mat: 5/10-Korean air har ennå ikke en dessert mens du flyr Biz. Mat bør ikke dished opp økonomiklasse mat. Amenity kit: 0/10-Ingen, Men en kort flytur så det var ikke nødvendig Preflight Service – 9/10-rask og effektiv med alternativer, men fisher nøtter må Gå Inflight service 9/10 – personalet var vennlig, veldig rent og organisert. Men jeg fant det rart de ryddet opp min vin glass uten å tilby meg en refill først.

Ankomst Til Ninoy International airport klokken 11 var en flott tid for vi var den eneste internasjonale flyvningen som kom inn i den gamle og forfalne terminal 1, derfor var det ingen linje i tollen, bortsett fra noen andre som var foran meg fra min egen flytur. Mine to store poser var den aller første av flyet og ved 11:20 var jeg med vennene mine og på vei. Det kunne virkelig ikke bli bedre enn dette!