Det Usannsynlige Evangeliet Om Krystal Frokost Scrambler

Phil McCausland

Oppdatert februar 13, 2018

Det Usannsynlige Evangeliet Om Krystal Frokost Scrambler

Som En Pennsylvanian, Krystal var aldri på min radar. Men da jeg bodde I Oxford, Mississippi, overbeviste min kompis Jimmy meg om At Den sørlige fastfood-institusjonen var verdt timen til nærmeste etablering. Han forkynte På Vegne av Krystal med en slik verve og ærbødighet at øynene hans ble tåkete. Fyren var lidenskapelig. Hans livsforvandlende preken diskuterte de beste måtene å knaske deg gjennom t-skjorte-flekker chili frites og en «sackful of steamers», kallenavnet for en plastpose fylt med glidebrytere som serveres i små pappbeholdere. Så vi gikk.

Så snart de ga meg en skuff helt dekket av petite burgere og frites, var mine fastfood forventninger aldri helt det samme. Da jeg flyttet Til New Orleans, ble jeg vant til å ha En Krystal rundt hele tiden. Det var to i nærheten av mitt hjem-en På Bourbon Street og den andre På Claiborne Avenue, en travel vei som unspools over hele byen. Denne tilgangen betydde at jeg ble en mester i menyen, og kunne gi min egen tårefulle preken.

men frokostmenyen begynte å hjemsøke meg. Hver tur til restauranten fant meg stirrer på morgen alternativer og sliter mellom to tanker. Den første var at jeg skulle gjøre det til En Krystal franchise før klokken 11 for å prøve sin imponerende frokostmeny, inkludert egg laget på bestilling. (Uhørt på en fastfood-felles !) Den andre var at de annonserte bildene av egg, pølse, bacon, kjeks og griller var urovekkende perfekte, nesten som om de var plastkopier stjålet fra et barns falske kjøkkensett. Jeg stirret på menyens bilder, revet.

EC: %2fmessage-editor%2f1467917930317-418997958_03ece33fe4_o

Å si at det var en vanskelig personlig konflikt er pinlig, så vurder meg grundig skamfull. Men en tirsdag morgen klokken ni bestemte jeg meg endelig for å gå fra Mitt sted ned Bourbon Street, krysset hele det franske Kvarteret, for en frokost som bare kunne opprettes gjennom samarbeid med en hurtigmatkjede og dekadensen av Sine Sørlige røtter.

i New Orleans spesielt er morgenen dedikert til skamløs selvtillit – kaste tilbake av drinker og rik mat fortsetter så lenge man kan mage den. Kanskje det er ofte diskutert «tempoet i Ting I Sør», eller bare dens svekkende varme, som gjør At Nye Orleanians og deres turist ilk kan kreve en times lang frokost eller brunsj. Likevel er det noen som ikke bryr seg om å ofre helgen til et måltid som er ment å begynne dagen, ikke avslutte den. Fast-food frokost var min vei ut av dette brutale systemet, og Krystal ville være min neste tidlig morgen fest.

jeg begynte min tur over French Quarter til Krystal ‘ S Bourbon Street plassering sakte. Denne reisen er ingen liten prestasjon. Klokken ni om morgenen blir det illeluktende væskeskummet som samler seg i gatens ulike sprekker og sprekker under kveldens debauchery sprøytet bort av en rekke modige slangebærende individer. Stanken forsvinner ikke umiddelbart, og så i noen timer oser hele nabolaget, som om noen tippet over en musikkfestivals velbrukte porta potty. Ikke spesielt nyttig når du arbeider opp en appetitt.

EC: assets%2fmessage-editor%2f1467918202236-krystalno

Underveis passerte jeg suvenirbutikker, strippeklubber, daiquiri-ledd som allerede var åpne for dagen, og forvirrede rødfargede turister usikre på deres MORGEN planer. Kanskje de ikke visste Om Krystal, fordi jeg fant det helt øde lagre for et par ansatte vaske ned tellerne. Jeg er ikke sikker på hvordan de utenfor kunne motstå det store skiltet som hang fra butikkens neon telt reklame FROKOST og WI-FI.

Krystal tilbyr En Sørlig frokost utvalg som hopper over alle de timene med å vente på et bord eller urokkelig døsighet middag drukkenskap. Den finner det lykkelige mediet mellom store porsjoner og tid brukt på å spise den delen. Alternativene er enorme og inkluderer plater av en tradisjonell frokost, kyllingkjeks, frokostsmørbrød servert på toast eller en kjeks, små potetpinner, en» Sunriser » som tilbys på selskapets dampede bun-helvete, du kan til og med få en liten chili hund. Viktigst for meg Er Scrambler. Krystal proklamerer Scrambler som » en kraftig, bærbar monument Til Amerikansk oppfinnsomhet.»Sannelig, det er der oppe med to-go cup, mobiltelefon Og reise Monopol sett, da det Vil» Ta en tradisjonell Sørlig frokost og deretter stable den » inne I En Styrofoam bolle.

hvis du ikke kan sitte å spise frokost med grits, egg, pølse og ost, så du burde ha det lagvis i en knyttneve størrelse beholder før plukke den opp fra en drive-through vinduet og fortsetter panisk daglig grind. Grab en forkful mens på rødt lys eller mens sammenslåing i trafikken-opp til deg. Det er arbeidsideen bak Krystals Scrambler, så godt jeg kan fortelle. Og du har alternativer. Den som er beskrevet tidligere er bare originalen. Det er Også Pølse Saus Scrambler og Lav Carb Scrambler. Den tidligere fyller en kjeks og saus i bollen, sistnevnte-et helsebevisst valg-eschews kjeks og griller og erstatter det med egg, ost og » et sjenerøst lag med sprø Smithfield bacon.»Denne unike beholderen betyr at du ikke trenger å gi opp dekadensen, sløvheten eller smaken I Sør, uansett dine mange ansvarsområder.

EC: eiendeler%2fmessage-editor % 2f1467918290999-scrambler-sausagegravy
– Bilde gjengitt Krystal
bilde gjengitt Krystal

jeg gikk forsiktig til disken. Jeg var en stolt Krystal aficionado nå, selv om jeg ikke visste frokostmenyen. Men jeg fikk raskt panikk da jeg ble spurt om bestillingen min. «Uh … La meg få Pølse Saus Scrambler,» sa jeg til kvinnen bak registeret. «Og appelsinjuice.»

«Er det alt?»spurte hun.

» Kylling kjeks!»Jeg ropte med nær usammenheng. «En kylling kjeks, vær så snill.»

hun ga meg et blikk som formidlet den enorme mengden medlidenhet hun hadde for meg mens hun ga meg en kartong med juice. Noen minutter senere passerte hun meg bestillingen min. Jeg tok plastredskaper, en pakke honning, litt salt, pepper og ketchup og fant et sete ved vinduet. Gjennom det kunne jeg skille mannequins i Vinduet Til Hustler Club over gaten. Jeg sorterte bestillingen min, plasserte hvert element forsiktig foran meg, og noterte sine beholdere og vekt. Da jeg gjorde dette, så jeg noen ganger opp på mannequins og deretter tilbake til maten min. Det var noen stor tanke å være hadde her. Jeg trakk på skuldrene og rev opp honningen med tennene mine. Hurtigmat har halveringstid. Det har ikke tid til refleksjon.

jeg spiste. Først angrep jeg kyllingkjeksen, men ikke før slathering den i honning. Ved å fortære et ganske anstendig stykke hvitt bryst tok jeg lokket av Scrambler. Kjeksen vippet i et hav av saus, som gjemte noen forslag om at det var mat under den. En gaffel og kniv var nødvendig for å grave i og utforske bollen kjerne. Etter å ha kuttet gjennom kjekslaget fant jeg pølse, så perfekt eggerøre, og helt nederst den andre halvdelen av kjeksen. Det slo meg da At Krystal hadde satt en frokost sammy i en bolle og dekket den i saus-et monument til Amerikansk oppfinnsomhet, faktisk.

Det er tåpelig å tro at du kan spise en hel pose med fastfood før du går litt over en kilometer i en sol så varm og fuktighet så tykk det føles som om du har pakket deg inn i et vått ullteppe trukket fra Helvete. Denne chow bør spises og fordøyes i et luftkondisjonert rom, helst mens du sitter på en sofa. Det bør absolutt ikke vaskes med en lime seltzer. Men når jeg kom til min temperaturkontrollerte leilighet og klumpete loveseat, avviste jeg fordøyelsesbesvær og kvalme. I stedet, jeg betraktet Krystal som en ny havn for fast food frokost, vel vitende om at det ville ringe for meg igjen snart. Denne gangen vil jeg se om de eggene som er laget på bestilling, grits og den berømte Smithfield bacon. Kanskje de kunne stappe den i en bolle for meg, så jeg kunne spise den mens du rusler hjem. Som jeg mulled over min neste bestilling, jeg forberedt en preken for min romkamerat. Han ville komme tilbake i ettermiddag og ønsker å høre de gode nyhetene.

`
  • cherry-vanilla-coke

Coca-Cola Kombinerer Endelig Sine To Beste Smaker For Å Skape Cherry-Vanilla Coke

• keller.jpg

• no-pressure-pork-shoulder.jpg

Kanskje Eddik Kan Spare Deg

Ikke Gå Glipp Av Våre Topprangerte Oppskrifter

Få Det beste Av MyRecipes i innboksen din.