Du Må Vandre Til Jawbone Flats I Oregon Før Du Dør

Den Lille Nord Santiam, på vei Til Jawbone Flats

Selvfølgelig kommer Du Aldri til å vandre alle de vakreste stedene i Oregon før du dør, men vi kan hjelpe deg med å gjøre en ganske god buk. Jawbone Flats er faktisk en vakker historisk selskapsby utenfor Little North Santiam, og veien i gjør det til en virkelig unik tur, da det ikke er den typiske stien du sannsynligvis er vant til. Jeg har nylig hiked Inn Jawbone Flats, og det ble raskt en av mine favoritt turer i Oregon.

Langs turen kommer du over rustende kjøretøy, gammelt gruveutstyr og en malmmølle blant de restaurerte hyttene i Det Gamle Skogsenteret.

Awesome gamle biler funnet på parkeringsplassen Jawbone Flats

når du først kommer Til Opal Creek Trailhead, vil du reise langs en grusvei. Det er sjelden at du kommer over noen kjøretøy, da veiene brukes av innbyggerne i Jawbone Falts.

den lille byen tilbyr også hytter til leie for de som ønsker å overnatte.

Bilde gjengitt Av Ron Cooker . opalcreek.org

Ser nedover skråningen vil du se nydelige, massive Douglas-firs som dateres tilbake flere hundre år. Ved å krysse Gold Creek Bridge, vil du se kaskader og et basseng i kløften nedenfor. Veien stiger til Whetstone Mountain-Jawbone Flats Trail Junction, som er en jeep spor, tidligere FR 2209-330, og fører opp til venstre.

du vil krysse «halvbroer» i en bratt sidet canyon med Little North Santiam langt under, som nylig har blitt redesignet. Det vil være flere små bekker underveis, som gjør for et flott sted å kjøle seg ned om sommeren.

Når Du kommer Til Battle Ax Creek-Kopetski Trail North Junction, kan du lage en løkke tilbake TIL FR 2209. Totalt er denne turen like under 7 miles rundtur, med en høyde gevinst på ca 360 fot. Besøkende har lov til å ta med sine valper, så lenge deres furrige små venner er på bånd.

Høflighet av opalcreek.org, har vi gitt retninger nedenfor. Vi anbefaler carpooling når du går, da dette trailhead har blitt veldig overfylt-spesielt om sommeren. Vi fikk en veldig tidlig start for å sikre at vi unngikk folkemengder, og stol på meg at det ble pakket da vi dro. Parkering er svært begrenset til 1/4 mil fra porten. Du må også betale $5 ved porten, eller kjøpe passerer på Forhånd På Skogservicekontorer og besøkssentre, utendørsforhandlere eller online.

KJØRETIDER

• Fra Salem: 1,5 time
  • Fra Portland eller Eugene: 2,5 timer
  • Fra Bend: 2.5-3 timer

fra I-5

• Ta Avkjørsel 253 for Hwy 22 (Stayton/Detroit).
  • på slutten av rampen sving østover På Hwy. 22. Fortsett i ca 22 miles.
  • Ta til venstre/nord ved det andre blinkende gule lyset på North Fork Rd. På Høyre Side Av Hwy. 22 du vil se North Fork Crossing Restaurant. Opal Creek trailhead er helt på slutten av denne veien, ca 20 miles og 1 time kjøretid.
  • etter 14 miles av fortau kommer du inn I Willamette National Forest hvor veien blir til grus. Du er nå På Skogsvei 2209.
  • etter 1,5 -2 miles vil du se en turn-off til høyre mot Tre Bassenger / Shady Cove. Hold til venstre På Skogsvei 2209.
  • Fortsett ytterligere 4 miles Til Opal Creek / Jawbone Flats parkeringsplass og trailhead.

FRA SVINGEN VIA HWY 97 ELLER HWY 20

• Fra En av disse motorveiene, følg Hwy 20 Vest Til Hwy 22 Vest.
  • Følg Hwy 22 Vest Til Lyons, ELLER. Det er ca 107 miles Fra Sisters Til Lyons.
  • Du kommer til et blinkende gult lys kryss Med North Fork Road, Med North Fork Crossing Restaurant på venstre side Av Hwy. 22.
  • Ta til høyre (nord) inn På North Fork Rd. Opal Creek trailhead er helt på slutten av denne veien, ca 20 miles og 1 time kjøretid.
  • etter ca 1,5 -2 miles vil du se en turn-off til høyre mot Tre Bassenger / Shady Cove. Hold til venstre På Skogsvei 2209.
  • Fortsett en annen 4 miles Til Opal Creek / Jawbone Flats parkeringsplass og trail head.

ALTERNATIVE RETNINGER FRA SVINGEN BARE I SOMMERMÅNEDENE:

• Omtrent 96 miles Fra Sisters kommer du inn i Byen Gates on Hwy. 22.
  • Sving Nordover (til høyre) inn På Gates Hill Road, som ligger overfor Gates General Store I Gates, ELLER.
  • Gates Hill Rd er en asfaltert, ca 3 kilometer vei som lar ut På North Fork Road, 9 miles opp Fra Hwy. 22 (nær Elkhorn Golfbane).
  • Ta til høyre inn På North Fork Road og fortsett til enden av veien som nevnt ovenfor.
  • Vennligst merk: Gates Hill road er 16% grad både opp og ned, og opprettholdes ikke om vinteren. Vennligst kjør med ekstra forsiktighet når du bruker denne veien.